Ahad, 4 Januari 2009

Air Mataku Untukmu Palestin


Ragam dunia sangat mengembirakanmu wahai bumi Palestin, Wajah-wajah penghunimu, pasti mereka tersenyum bahagia perjuangan mereka memerdekakan hak mereka di tunjangi segenap umat dunia walaupun bukan seagama... tapi pandanganku berbeza saudara, kerana aku tahu kamu berperang bukan untuk berjuang tapi adalah berjihad yang membuka seluas-luasnya pintu yang lebih bahagia daripada senyuman seorang kekasih, kadang-kadang aku gembira, kekejaman Zionist laknatullah itu dikecam seluruh umat dunia, tidak ketinggalan saudara-saudaramu dari Malaysia, kami berkumpul, melaungkan keamanan untukmu Palestin, kami tadahkan tangan dan wajah-wajah kami ke langit............ kami berkata "Yaa Rab,Yaaa Raaab, menangkanlah Islam, tenteramkanlah saudara-saudara kami dari Palestin, hancurkanlah Yahudi, lenyapkanlah Israel" dalam nada doa, pasti Tuhan simpati dengan laungan mujahadah itu beramai-ramai, awan mula berubah berarak memayugi laungan keamanan kami, seakan turut "Amin" apa yang kami hajat dan doakan, Aku pasti keamanan akan berpihak kepadamu saudara-saudaraku, dengan terbukanya pintu-pintu syuhada yang lebih luas keatas sekalian nyawa Muslim di bumi palestin...
"Laknat" dengan sebak di dada ruhku berbahasa, bertanya cerita siapa yang laknat, Israelkah, atau orang yang membayar tunai untuk pelupusan bangsa di bumi Palestin..
berdentumlah jiwa nurani, sabung menyabung pemikiran yang aktif bersalur maklumat-maklumat sekitar, dalam erti usaha mencari pembunuh senyap saudara-saudaraku RAKYAT Palestin.... bernadalah "PALASTINA RUHUNA" dari jiwa yang memberontak.. saat itu terhijablah segala angkara, siapa sebenarnya dalang pembunuhan mereka di palestin?
bercucuranlah air mataku... sia-sia usaku menadah tangan menjunjung rahmat agar bebasnya saudara-saudaraku di bumi Palestin..
saat yang sama..
akulah yang menghulurkan bantuan kekejaman Israel, aku dan saudaraku dari Malaysialah yang menyalakan api-api dari muncung rokok untuk mengebom UMAT ISLAM PALESTIN!!!
siapa sangka, kematian manusia di bumimu Palestin adalah dorongan serta usaha kami dari Malaysia yang melafazkan Syahadah sama sebagaimana kamu di Bumi Palestin..
yang akhirnya kami menyesal dalam usaha menghancurkan UMAT ISLAM PALESTIN.

MULAI SAAT INI WAHAI SAUDARA...
sama-samalah kita tekatkan Do'a
bahawa kita tidak hanya berduka tersiksanya rakyat Palestin.
tetapi kita berbicara sangat-sangat berduka dan kecewa
kerana kitalah yang menyumbangkan dana kepada mereka
yang kita gelarkan laknatullah...
tidakkah kita juga.. dari kalangan laknatullah yang kita sendiri ertikan
dalam makna bersubahat dalam membunuh saudara kita.

Wallahu'aqlam...

Tiada ulasan:

Kerabat

Kerabat